
Agencja Laurens Coster została wyróżniona podczas tegorocznej gali ogólnopolskiego konkursu reklamy „Kreatura”, która odbyła się 28 listopada w Teatrze & Clubie Capitol
w Warszawie. Jury uhonorowało akcję e-mailingowa wykorzystującą personalizację video, zgłoszoną przez agencję w kategorii „materiały promocyjne”. Kampania przygotowana
i zrealizowana przez Laurens Coster rywalizowała ze 114 innymi pracami przedstawionymi do konkursu.
Wyróżnienie, które otrzymaliśmy dało nam ogromną satysfakcję i utwierdziło w przekonaniu, że marketing spersonalizowany jest, ku naszej radości, coraz częściej postrzegany jako przyszłość komunikacji. - mówi Jan Biłyk, prezes Laurens Coster. Nowatorskie zastosowanie personalizacji video, w nagrodzonym projekcie sprzedażowym Orange, spotkało się
z pozytywnym odbiorem wśród klientów operatora, co z kolei przełożyło się na wysokie wskaźniki efektywności akcji. Takie kampanie to meritum naszych działań. – dodaje Biłyk.
Tegoroczna edycja, była już 17. w historii organizowanych przez wydawnictwo VPF Communications galą „Kreatura”.
Laurens Coster jest jedną z nielicznych firm w Polsce specjalizujących się wyłącznie w marketingu spersonalizowanym. Jako jedyna agencja w Polsce pracuje na własnym środowisku IBM Campaign - wiodącym systemie MCCM (multichannel campaign management) na świecie (wg Gartnera). Agencja należy do Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/laurens-coster-wyrozniona-na-gali-kreatury